Expand AVG Proof
Expand verbindt HR professionals en HR vacatures aan het hele vakgebied

En de winnaar is....Max Cornelisse van Infosupport!

Gisteren vond de verkiezing van de beste wervingscampagne 2008 plaats. Dit alles op het jaarcongres van P&Oactueel, het vakblad voor HRM. Alle 4 genomineerden (TWBA, Infosupport, Reed business, Staffplanning) mochten hun case presenteren. In deze presentaties werden de resultaten en effecten van de campagnes uitgebreid behandeld.

Opvallend was dat iedere campagne op zijn eigen manier het beoogde doel had bereikt. Reed Business had 1000 CV's en 15 mensen aangenomen, Infosupport heeft met deze campagne 10 schoolverlaters aangetrokken, bij TWBA werden door de campagne 12 creatieven aangesteld. Ook Staffplanning was tevreden met 438 CV's, 60% meer websitebezoek en 5% meer respons. Zeker als je beseft dat de campagne nog steeds loopt zodat de beoogde doelstelling van 500 zeker gehaald gaat worden.  Maar er kon er maar 1 de beste zijn.

Op de website konden de P&Oactueel lezers stemmen. Van de ruim 200 stemmen,
kreeg Staffplanning het grootste aandeel. Het publiek koos onder leiding van Maurice de Hond (die in het echt aandoenlijk klein is) uiteindelijk voor de wervingscampagne van Infosupport (Max Cornelisse). In mijn ogen ook een terechte winnaar. Proficiat!

Geplaatst in Recruitment & Arbeidsmarkt door Expand Redactie op 27 maart 2008

Reacties op En de winnaar is....Max Cornelisse van Infosupport!

Er zijn nog geen reacties.

Plaats zelf een reactie


Expand maakt gebruik van functionele, tracking en analytische cookies om de website optimaal te laten functioneren. Cookies zijn kleine informatiebestanden die de toegang tot expand.nl vergemakkelijken en de navigatie op onze website sneller en effici├źnter laat verlopen. Een cookie is uniek voor elke gebruiker. De functionele en analytische cookies zorgen ervoor dat de site goed werkt en dat wij inzicht hebben in het gebruik van onze eigen website. De tracking cookies worden gebruikt om bezoekers van onze website te voorzien van relevante informatie en de site te personaliseren. Dit doen we niet alleen via de inhoud, maar ook via de advertenties die wij tonen. Ook derde partijen (zoals Google) die via onze website cookies plaatsen, kunnen op deze manier proberen je interesses te vinden en k├║nnen deze cookies gebruiken om een bezoekersprofiel op te stellen. Wij hebben dit liever niet, maar jammer genoeg hebben we geen invloed op wat deze partijen met hun cookies doen. Als dergelijke cookies niet worden gebruikt dan betekent dit overigens niet dat je geen advertenties meer te zien krijgt op onze site. De advertenties zijn in dat geval alleen niet langer toegesneden op jouw interesses. In ons privacy statement vind je meer uitleg over het toestaan of blokkeren van cookies op onze site.