Expand verbindt HR professionals en HR vacatures aan het hele vakgebied

En de winnaar is....Max Cornelisse van Infosupport!

Gisteren vond de verkiezing van de beste wervingscampagne 2008 plaats. Dit alles op het jaarcongres van P&Oactueel, het vakblad voor HRM. Alle 4 genomineerden (TWBA, Infosupport, Reed business, Staffplanning) mochten hun case presenteren. In deze presentaties werden de resultaten en effecten van de campagnes uitgebreid behandeld.

Opvallend was dat iedere campagne op zijn eigen manier het beoogde doel had bereikt. Reed Business had 1000 CV's en 15 mensen aangenomen, Infosupport heeft met deze campagne 10 schoolverlaters aangetrokken, bij TWBA werden door de campagne 12 creatieven aangesteld. Ook Staffplanning was tevreden met 438 CV's, 60% meer websitebezoek en 5% meer respons. Zeker als je beseft dat de campagne nog steeds loopt zodat de beoogde doelstelling van 500 zeker gehaald gaat worden.  Maar er kon er maar 1 de beste zijn.

Op de website konden de P&Oactueel lezers stemmen. Van de ruim 200 stemmen,
kreeg Staffplanning het grootste aandeel. Het publiek koos onder leiding van Maurice de Hond (die in het echt aandoenlijk klein is) uiteindelijk voor de wervingscampagne van Infosupport (Max Cornelisse). In mijn ogen ook een terechte winnaar. Proficiat!

Geplaatst in Recruitment & Arbeidsmarkt door Expand Redactie op 27 maart 2008

Reacties op En de winnaar is....Max Cornelisse van Infosupport!

Er zijn nog geen reacties.

Plaats zelf een reactie