Expand verbindt HR professionals en HR vacatures aan het hele vakgebied

HR quote - Stephen Covey

"The key is not to prioritize what's on your schedule, but to schedule your priorities."

In het kader van een opkomende review van Getting things done, van David Allen, een ouder citaat van Stephen Covey (bekend van de zeven eigenschappen van effectief leiderschap).

Wanneer heeft u voor het laatst uw prioriteiten gepland? En maakt u hierin gebruik van een taak/tijd management systeem als GTD?

Geplaatst in HR varia door Expand Redactie op 11 juli 2013

Reacties op HR quote - Stephen Covey

Jeroen op 15 december 2015 16:44

Persoonlijk vind ik Covey sterker als hij over pro-activiteit praat. Net als Peters (excellence) focust hij dan op DOEN. En dat is precies waar we naar toe moeten. Schedule your priorities wijst wel die kant op, maar raakt nog niet de kern. Ik blijf bij de 'bias for action' van Peters.

Bos, Theodoor op 15 december 2015 16:44

Ik ben een fan van Covey's werk. Heb zijn boek the The Seven Habits of Highly Effective People succesvol toegepast in mijn werk.

Plaats zelf een reactie